BOOM TJOOOOBING

Nå er avgangsutstillingen åpnet!

Hva er suksess for deg?

Er det mye penger? Mye omtale? Stort hus? Tid til å gjøre din egen greie? Tid til å være deg selv? Frihet? Listen er utømmelig og like differensiert som vi er mennesker.

Fredagens åpning var en SUKSESS. Ikke fordi at det var stinn brakke og at ingen ville hjem når det var stengetid. Men fordi vi gjennom to år har sett de åtte studentene våre utvikle seg. De har klart å finne sin egen stemme, de har testet ut metoder, materialer, teknikker og lærere. De har vært et team som har støttet hverandre. Ikke bare i prosjektperioden, men hele veien gjennom. De har levert en utrolig flott avgangsutstilling.

Sammen har de skapt ny kunst, noe som ingen andre har sett før. Det dere ser her er nytt, det er samskaping, det er videreutvikling og det er individuell utvikling. Det er faktisk studentene våre altså! Vi er så stolte!

Utstillingen står til lørdag 4, juni så ta turen innom Mottaket

Vil du lese mer om utstillingen, studentene og de ulike verkene? Her er katalogen:

Katalog

To fornøyde prosjektledere
Lena Nymark var DJ
Gjengen fra første som hadde kustus på folket!
Vi må jo ha med rektoren også.