Ledig stilling som administrasjonsansvarlig

Har du lyst å jobbe hos oss? Vi søker nå administrasjonsansvarlig. Søknadsfrist 15.februar

Bli en del av vårt kreative miljø i Ålesund sentrum. Her får du varierte oppgaver, ordnede arbeidsforhold og et godt arbeidsmiljø. Vi er på utkikk etter en person med erfaring fra administrasjon og drift som ønsker å bli en del av vår vesle, men progressive, kunstfagskole.

Om stillingen:

• Administrasjon
  • Støtte for studenter og ansatte
  • Oppfølging av rutiner
  • Økonomistyring og rapporteringer
  • HMS
  • Driftsrekvisita
  • Drift av bygget og tjenesteoppfølging
  • Sekretær for styret

Din bakgrunn:

• Erfaring med daglige driftsoppgaver, gjerne fra skole.
  • BA i administrative- eller pedagogiske fag. Erfaring kan erstatte utdanning.

Vi tilbyr:

• Konkurransedyktig lønn
  • Fast stilling opp til 100%
  • Ordnede forhold
  • Fleksitid.
  • Et godt kollegium
  • En morsom og variert arbeidshverdag

Om Ytre kunstfagskole:

Har utdannet kommende kunstnere i 35 år. Er en stiftelse med eget styre. Finansieres av ca. 75% offentlige midler og 25% studentbetaling. Administrasjonen består av rektor, administrasjonsansvarlig og koordinator. Lærerne våre er profesjonelle kunstnere som underviser innen sine spesialområder.

Oppstart: Snarest etter 01.04.24.

Søknadsfrist 15.februar

Søknad: sendes til trine@ytrekunst.no

Spørsmål: Ta kontakt med rektor Trine Røssevold på e-post eller telefon: 41201551